(Pest határa) 

Az INERSOL Cégcsoport 20 éve egyet jelent a minőséggel!  

Cégkultúránk fontos eleme, hogy minimum olyan minőségi kivitelezést és szolgáltatást biztosítunk ügyfeleink számára, amit fordított esetben mi is elvárnánk, ehhez pedig a legkiválóbb emberekre van szükségünk. Ha érzel magadban elhivatottságot arra, hogy lelkiismeretes munkáddal, proaktív hozzáállásoddal, etikus viselkedéssel tegyél ahhoz, hogy Magyarország egyik piacvezető cégévé váljunk, akkor jelentkezz hozzánk!  

Jelenleg egy olyan munkatárssal szeretnék irodai csapatunkat bővíteni, aki naprakészen vezeti nyilvántartásainkat, tartja a kapcsolatot a telepítőcsapattal és a raktárral, talpraesett és agilis.  

Feladatok:  

  • Rendelt termékek bevételezése a Naturasoft rendszerben, ezek nyomtatása, lefűzése, raktáros munkatárssal való együttműködés;  
  • Klíma beszerzések menedzselése (kapcsolattartás a klímásokkal, telepítési tanúsítvány készítés, díjbekérő, számla készítés);  
  • Anyaglista alapján szállítólevél készítése;  
  • Műszaki átadás átvételi jegyzőkönyv készítése a telepítésekre;  
  • Lezárási dokumentáció készítése projektzáráskor;  
  • Telepítő csapat támogatása és kapcsolattartás az irodából;  
  • Telepítések leszervezése a kapacitások függvényében;  
  • Környezetvédelmi díj dokumentációja (negyedévente a NAV részére);  
  • Raktár leltározás (negyedévente);  
  • Anyagbeszerzések, rendelések leadása, nyomon követése;  
  • Készletkezelés Naturasoft rendszerben, árak rendszeres frissítése;  
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, árajánlatok bekérése;  
  • Naturasoft felületen díjbekérők, előlegszámlák, végszámlák, szállítólevelek készítése;  
  • Kiszállítások számlázása, számla reklamációk kezelése, helyesbítő számlák, sztornó számlák elkészítése;  
  • A napi szállítási feladatok ellátásához az eszközök és járművek összerendelése;  
  • Postázás;  
  • Készletek, raktármozgások követése, késztermékkészlet gazdálkodás.  
  • Szállítások, helyszíni lerakodások, áruátadások megszervezése.  

Elvárások:  

  • 2-3 éves hasonló területen (logisztika, beszerzés, szervezés) szerzett tapasztalat;  
  • Önállóan és csapatban való hatékony munkavégzés;  
  • Pontos és precíz adminisztráció;  
  • Minimum középfokú végzettség;  
  • Ügyfélközpontúság;  
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség;  
  • Naturasoft rendszer ismerete előny, de nem elvárás.  

Juttatások:  

  • Piacképes bérezés releváns tapasztalttól és kapcsolódó végzettségtől függően  
  • Stabil vállalati háttér;  
  • Teljes munkaidő, bejelentés;  
  • Céges laptop, telefon;  
  • Segítőkész csapat;  
  • Támogató vezetőség;  
  • Hosszútávú munkalehetőség;  

Munkavégzés helye: Észak-Pest; Dunakeszi határ (Budapesti BKK járattal megközelíthető).  

Jelentkezés: hr@inersol.hu