Irodai csapatunkat szeretnénk bővíteni egy olyan munkatárssal, aki naprakészen vezeti nyilvántartásainkat, tartja a kapcsolatot a telepítőcsapattal és a raktárral, talpraesett és agilis.

Feladatok:

  • Környezetvédelmi termékdíj dokumentációja (negyedévente a NAV részére);
  • Raktár készlet ellenőrzés-leltározás levezetése (negyedévente);
  • Anyagbeszerzések, rendelések leadása, nyomonkövetése;
  • Készletkezelés Naturasoft rendszerben, árak, megnevezések rendszeres frissítése;
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, árajánlatok bekérése;
  • Naturasoft felületen díjbekérők, előlegszámlák, végszámlák, szállítólevelek készítése;
  • Kiszállítások számlázása, számla reklamációk kezelése, helyesbítő számlák, sztornó számlák elkészítése;
  • A napi szállítási feladatok ellátásához az eszközök és járművek összerendelése;
  • Készletek, raktármozgások követése, késztermékkészlet gazdálkodás.
  • Szállítások, helyszíni lerakodások, áruátadások megszervezése.

Elvárások:

  • 3 éves hasonló területen (logisztika, beszerzés, szervezés) szerzett tapasztalat;
  • Önállóan és csapatban való hatékony munkavégzés;
  • Pontos és precíz és proaktív adminisztráció;
  • Minimum középfokú végzettség;
  • Jó kommunikációs és erős problémamegoldó készség;
  • Naturasoft rendszer ismerete előny, de nem elvárás.

Juttatások: 

  • Piacképes bérezés releváns tapasztalttól és kapcsolódó végzettségtől függően
  • Stabil vállalati háttér;
  • Teljes munkaidő, bejelentés;
  • Céges laptop, telefon;
  • Segítőkész csapat;
  • Támogató vezetőség;
  • Hosszútávú munkalehetőség;

Munkavégzés helye: Észak-Pest; Dunakeszi határ (Budapesti BKK járattal megközelíthető).

 

Jelentkezés: hr@inersol.hu