Irodai csapatunkat szeretnénk bővíteni egy olyan munkatárssal, aki naprakészen vezeti nyilvántartásainkat, tartja a kapcsolatot a telepítőcsapattal és a raktárral, talpraesett és agilis.
Feladatok:
- Környezetvédelmi termékdíj dokumentációja (negyedévente a NAV részére);
- Raktár készlet ellenőrzés-leltározás levezetése (negyedévente);
- Anyagbeszerzések, rendelések leadása, nyomonkövetése;
- Készletkezelés Naturasoft rendszerben, árak, megnevezések rendszeres frissítése;
- Kapcsolattartás a beszállítókkal, árajánlatok bekérése;
- Naturasoft felületen díjbekérők, előlegszámlák, végszámlák, szállítólevelek készítése;
- Kiszállítások számlázása, számla reklamációk kezelése, helyesbítő számlák, sztornó számlák elkészítése;
- A napi szállítási feladatok ellátásához az eszközök és járművek összerendelése;
- Készletek, raktármozgások követése, késztermékkészlet gazdálkodás.
- Szállítások, helyszíni lerakodások, áruátadások megszervezése.
Elvárások:
- 3 éves hasonló területen (logisztika, beszerzés, szervezés) szerzett tapasztalat;
- Önállóan és csapatban való hatékony munkavégzés;
- Pontos és precíz és proaktív adminisztráció;
- Minimum középfokú végzettség;
- Jó kommunikációs és erős problémamegoldó készség;
- Naturasoft rendszer ismerete előny, de nem elvárás.
Juttatások:
- Piacképes bérezés releváns tapasztalttól és kapcsolódó végzettségtől függően
- Stabil vállalati háttér;
- Teljes munkaidő, bejelentés;
- Céges laptop, telefon;
- Segítőkész csapat;
- Támogató vezetőség;
- Hosszútávú munkalehetőség;
Munkavégzés helye: Észak-Pest; Dunakeszi határ (Budapesti BKK járattal megközelíthető).
Jelentkezés: hr@inersol.hu