Az INERSOL Cégcsoport 20 éve egyet jelent a minőséggel!
Cégkultúránk fontos eleme, hogy minimum olyan minőségi kivitelezést és szolgáltatást biztosítunk ügyfeleink számára, amit fordított esetben mi is elvárnánk, ehhez pedig a legkiválóbb emberekre van szükségünk. Ha érzel magadban elhivatottságot arra, hogy lelkiismeretes munkáddal, proaktív hozzáállásoddal, etikus viselkedéssel tegyél ahhoz, hogy Magyarország egyik piacvezető cégévé váljunk, akkor jelentkezz hozzánk!
Keressük innovatív és befogadó csapatunk új tagját, aki az iroda mindennapi hatékony működésének egyik kulcs embere lesz. Miközben főképpen a vállalat HR folyamatait koordinálod szeretnénk, ha állandóan részese lennél a mindennapi tennivalóknak.
Fontos, hogy szeresd a kihívásokkal teli, pörgős hétköznapokat. A feladatokat kellő határozottsággal, önállóan, precízen oldd meg, továbbá legyen fontos számodra az iroda hatékony és rendezett működése.
Jelenlegi feladatok:
- Tulajdonosok és Ügyvezetők napi szintű munkájának támogatása
- Kapcsolattartás a vezetőség és elsősorban az irodai alkalmazottak között
- A havi munkaügyi zárás felügyelete, kapcsolattartás a kiszervezett bérszámfejtéssel
- A munkajogi és az adatvédelmi megfelelőség biztosítása
- A munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági előírások betartásának fenntartása
- Új munkavállalók beléptetése és kiléptetése
- Munkafolyamatok folyamatos ellenőrzése, hiányosságok feltérképezése, operatív folyamatok optimalizálása
- Időnként az iroda működéséhez szükséges beszerzési és egyéb feladat ellátása
- Kollégák munkavégzéshez szükséges igényeinek, észrevételeinek gyűjtése, kezelése, javaslatok tétele a vezetőség felé
- Megbeszélések előkészítése, támogatása
- Autóflottával kapcsolatos ügyintézés, gépjárművek szervizbe történő bejelentése, gépjármű biztosításokkal kapcsolatos ügyintézés
- Központi telefon időnkénti kezelése, ügyfelek megfelelő részleg felé való tovább irányítása
- Ad hoc adminisztratív feladatok
Jövőbeni feladatok:
- Az új HR stratégia kialakítása különös figyelemmel a vállalati célokra
- Belső szervezetfejlesztési projektek megvalósítása, teljesítményértékelés folyamatos fejlesztése
Elvárások:
- Felsőfokú szakirányú HR végzettség
- Vezetői tapasztalat HR területen
- 30 fős vagy azt meghaladó munkáltatónál szerzett tapasztalat
- Sikeres interjút követően referencia biztosítása egy korábbi munkáltatótól, felettestől
- Határozott fellépés, jó kommunikációs és problémamegoldó készség
- Erős számítógép felhasználói szintű ismerete
- Rendszerszemléletű hozzáállás
- Proaktív személyiség
Előnyt jelent:
- B kategóriás jogosítvány
Juttatások:
- Piacképes bérezés és juttatási csomag
- Stabil vállalati háttér
- Céges laptop
- Azonnali kezdés
- Teljes munkaidő, alkalmazotti bejelentés
- Segítőkész csapat
- Támogató vezetőség
- Tervezhető, hosszútávú munkalehetőség
Munkavégzés: Pest megye
Várjuk jelentkezésed önéletrajzzal a hr@inersol.hu e-mail címre.
További információ a cégről: